Saturday 12 May 2012

Al mathurat

Salam

Dengan nama Allah yang maha pengasih dan maha penyayang

Selamat berhujung minggu kepada semua sahabat pembaca. Dengan nikmat masa lapang yang ada, saya suka nak berkongsi dengan sahabat pembaca tentang al mathurat.

Al mathurat merupakan amalan rasulullah s.a.w yang merupakan rangkaian doa dan beberapa ayat dari al-quran. Elok diamalkan dan di baca pada setiap pagi dan petang.




Banyak rahsia dan hikmahnya. Saya boleh google rahsia dan hikmahnya dan retype di blog saya. Tetapi saya lebih gemar sahabat pembaca amalkan dulu dan rasai sendiri kehebatannya. Mari kita amalkan semata-mata kerana Allah.

Cubalah amalkan dengan istiqomah. Insyaallah sahabat semua akan merasai hikmah dan nikmatnya. Kalau pagi lepas subuh tak sempat baca, sampai tempat kerja awal, ambil peluang baca. Tak lama. Dalam 5 hingga 10 minit sahaja. Petang pula baca selepas asar. Amalkan dengan istiqomah. Insyaallah.

Saya mohon keampunan Allah.
Mara kita sama-sama amalkan semata-mata kerana Allah.

Salam sejahtera kepada sahabat sekalian

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment