Monday 3 September 2012

E-G Tukar

Salam

Dengan nama Allah yang maha pengasih dan maha penyayang

Apa khabar sahabat pembaca? Moga sentiasa sihat dalam rahmat dan kasih sayang Allah. Amin.

Sejak 1 september, sabtu lepas, eg tukar sudak dibuka untuk semua guru yang ingin mohon bertukar sama ada tukar antara daerah atau antara negeri bagi sesi persekolahan januari 2013.

Semalam sebelum balik ke Kuala Lumpur sambil salam dan memeluk emak, saya beritahu yang isnin nak lengkapkan borang eg tukar, doakan lah agar kali ini permohonan saya di luluskan. Emak kata, insyaAllah, dapat. InsyaAllah amin. Harap-harap berkat doa seorang ibu dapatlah saya bertukar ke Melaka. Amin. Tembakan doa sahabat pembaca juga amat-amat saya harapkan.

Hari ini, Alhamdulillah saya dah pun hantar borang eg tukar. Syukur. Ini kali keempat saya menghantar borang eg tukar sejak sesi pertukaran bagi jun 2011,gagal, januari 2012, juga gagal, jun 2012, lagi sekali gagal.

Januari 2013, insyaAllah lulus. Amin. Yang penting jangan ada rasa putus asa dalam diri kerana pastinya aturan Tuhan adalah yang terbaik untuk kita. Yang penting sentiasa berusaha . InsyaAllah, pasti berjaya. Amin. Amin.

Doakan saya sahabat pembaca. Moga pertukaran ini mampu menjadikan saya hambaNya yang lebih baik. Anak yang lebih solehah dan Guru yang lebih dedikasi. InsyaAllah. Amin

Saya doakan juga untuk semua sahabat pembaca dari kalangan rakan pendidik yang ingin memohon bertukar, saya doakan permohonan kalian juga diluluskan. InsyaAllah. Amin

Salam sejahtera kepada semua sahabat pembaca

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment