Friday 28 September 2012

Bajet 2013

Salam

Dengan nama Allah yang maha pengasih dan maha penyayang

Selawat dan salam ke atas junjungan besar kekasih kita semua Nabi Muhammad S.A.W

Saya bercuti di Melaka minggu ini, sampai Melaka terus ke JPN Melaka untuk urusan pertukaran. Semoga pertukaran saya diluluskan. Tolong katakan amin sahabat pembaca. Tembakan doa daripada semua sahabat pembaca amat saya harapkan. Kerana pastinya ada doa dari salah seorang sahabat pembaca yang akan Allah makbulkan. InsyaAllah

Hari ini pembentangan bajet 2013

Saya hanya sempat mendengarnya setengah jam terakhir

Tidak mampu untuk saya mengulasnya dengan panjang

Tambahan ilmu hanya sejengkal

Apa yang pasti

Suka saya nyatakan dari ayat Allah yang terbaik

"Maka nikmat Allah yang mana lagilah yang hendak kau dustakan"(surah AlRahman)

Syukur dengan segala nikmat, rahmat dan kemakmuran negara.

Moga negaraku Malaysia yang tercinta ini terus aman, sentiasa dalam rahmat dan kasih sayang Allah serta terhindar dari segala fitnah dunia. Amin.

Syukur ya Allah.

Salam sejahtera kepada semua sahabat sekalian

Selamat berehat di hujung minggu.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment