Wednesday 27 June 2012

Asam jeruk

Salam

Dengan nama Allah yang maha pengasih dan maha penyayang

Petang tadi sempat berjalan kaki ke pasar malam. Menjamu mata dengan makanan dan kelainan yang ada. Apapun, makanannya tiada beza, laksa semestinya ada, Harga pula kalau dibandingkan di sini lebih murah.

Dalam banyak-banyak makanan tadi saya mencari-cari peniaga yang menjual asam jeruk. Sebab katanya di kulim ini yang sempadan dengan Pulau Pinang ada banyak tempat menjual asam jeruk yang murah. Saya nak membanding harga sebelum membelinya untuk emak saya buat acar buah.


Saya hanya berjumpa seorang sahaja peniaga yang menjualnya. Harga juga tiada beza. Kawan saya orang tempatan kata 'takpa,esok kita survey tempat lain no'.:)).saya tersenyum bahagia. Syukur.

Salam sejahtera kepada kalian semua.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment