Saturday 24 November 2012

23 november 1983

Salam

Dengan nama Allah yang maha pengasih dan maha penyayang

Selawat dan salam ke atas junjungan besar nabi Muhammad SAW

Semalam merupakan hari kelahiran saya di dunia. Fasa ketiga selepas alam roh dan alam rahim.

Syukur dengan nikmat Allah.
Nikmat iman dan islam
Nikmat kasih sayang dariNYA dan diberikan kepada emak dan ayah saya yang menjaga saya sejak kecil dengan penuh kasih sayang.
Nikmat bernafas. Nikmat kesihatan. Nikmat menuntut ilmu. Nikmat kejayaan dan kegagalan..dan segala nikmat yang terlalu banyak untuk saya syukuri sebagai hamba kepada pencipta yang berkuasa memberikan segala nikmat ini...

Syukur Ya Allah atas segalanya...
Moga pertambahan umur menjadikan saya semakin matang dengan tahap keimanan yang semakin teguh dan utuh dalam perjalanan sebagai hamba kepada pencipta demi mencari kejayaan dunia n akhirat...insyaAllah...amin

*
Saya di Terengganu sekarang...sejak semalam sampai kerana meraikan hari konvokesyen anak saudara di INSTEP. semalam sempat membawa emak dan ayah ke taman tamadun islam



Syukur dengan hadiah dua insan ini yang sepanjang kehidupan saya di dunia mereka memberikan kasih sayang dan sokongan dalam semua hal. Ya Allah kurnikan mereka rahmat dan kasih sayangMU. Mereka telah menjaga amanahMU ini dengan baik ya Allah...

Salam sejahtera kepada semua sahabat sekalian

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. Dulu pergi taman tamadun Islam cuma ada anak seorang dan masih baby lagi. Sekarang dah 3 anak...huhuhu cepatnya masa berlalu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btl kak...cpt sgt masa berlalu...saya da terima benih yang akak pos. syukur...pagi td da tanam sebahagiannya..hrp menjadi..insyaAllah..trm ksh utk free gift yang diberi..salam

      Delete